Sign in or 

|
Cameron-TOK716 |
Terminator: SCC Swedish Fans Only Thread
Nov 28 2008, 2:22 PM EST
Välkommen Terminator: The Sarah Connor Chronicles Fläktar vi hoppas du gillar showen i ditt land och fortsätta titta på det om det någonsin TV-stationen är det i ditt land! :)
2
out of
2 found this valuable.
Do you?
Keyword tags:
None
|
|
Fermi |
1. RE: Terminator: SCC Swedish Fans Only Thread
Apr 12 2009, 8:54 AM EDT
Zable_Fahr du får gärna lägga till dit namn på listan om du vill.Finns det några andra svenska fans i det här forumet? Serien kan väl ändå inte sluta på det här sättet alldeles för många frågetecken Alla nedläggnings rykten gör mig jättenervös Do you find this valuable? |
|
Fermi |
2. RE: Terminator: SCC Swedish Fans Only Thread
Apr 12 2009, 10:08 AM EDT
Trodde inte det
Do you find this valuable?
|
|
Automation4People |
3. RE: Terminator: SCC Swedish Fans Only Thread
Apr 15 2009, 9:41 AM EDT
Klart det finns fler fans!!! Tror bara att inte så många hittat denna tråd. Tog mig ett bra antal klick innan jag hittade hit.Undrar vad Cameron-TOK716 använt för översättare? Hur kom Fläktar in i bilden!? Do you find this valuable? |
|
Fermi |
4. RE: Terminator: SCC Swedish Fans Only Thread
Apr 15 2009, 10:09 AM EDT
Det är inte så lätt att hitta den fansidan Det var väldigt snällt av Cameron-TOK 716 att göra den sidan åt ossAutomatisk översättning brukar inte fungera så bra jag fick läsa den amerikanska fansidan för att förstå vad där egentligen stod på den svenska. Översättninsprogramet översatte nog fans till fläktar vilket ju är korrekt. Do you find this valuable? |